Гарантійні зобов'язання

Всі товари в нашому магазині забезпечені гарантією. Терміни гарантії можуть відрізнятися в залежності від виробника товару.

Для отримання гарантії вам потрібно звернутися до нас, заповнивши гарантійну рекламацію. Для підтвердження гарантійного випадку потрібно описати проблему і надати фото. 

Вам не обов'язково мати чек, якщо ви є зареєстрованим користувачем у нас на сайті і робили покупку через особистий кабінет.

Способами забезпечення гарантії є: обмін товару або гарантійний ремонт. Рішення про спосіб забезпечення гарантії приймається представником виробника в Україні.

Увага! На гарантійне обслуговування приймаються тільки товари в чистому і охайному вигляді.

 

Інструкція для гарантійного обслуговування

  1. Заповніть рекламацію на обмін/гарантію за посиланням;
  2. Наш менеджер зв'яжеться з вами протягом дня;
  3. Відправте товар на адресу, яку отримаєте по: SMS/Viber/Telegram:
    • Вартість доставки оплачує покупець;
  4. Максимально швидко заберемо повернення з пошти і передамо у відділ гарантії;
  5. Протягом 3-х робочих днів ми зв'яжемося з вами з пропозицією:
    • Товар буде відремонтований;
    • Товар буде замінений на такий же або запропонуємо аналог;
    • В інших випадках, ми зробимо повернення коштів.

 

Повернення товару

Період обміну і повернення до 14 днів з моменту покупки, Ви можете обміняти товар або повернути протягом цього терміну, якщо він вам не сподобався або не підійшов з яких-небудь причин.

Товар повинен бути не використаним, в оригінальній упаковці та не підпадати до списку товарів належної якості, які не підлягають обміну (поверненню), відповідно до Додатка 3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1992 року, №172:

  • перо-пухові вироби;
  • рукавички;
  • білизна натільна;
  • панчішно-шкарпеткові вироби.

 

Інструкція для повернення

  1. Заповніть рекламацію на повернення за посиланням;
  2. Наш менеджер зв'яжеться з вами протягом дня;
  3. Відправте товар на адресу, яку отримаєте по: SMS/Viber/Telegram:
    • Вартість доставки оплачує покупець;
  4. Максимально швидко заберемо повернення з пошти і перевіримо на відповідність:
    • Наявність бирок;
    • Не має слідів використання;
    • Цілісність упаковки.
  5. Протягом 3-х робочих днів з моменту отримання, зробимо повернення коштів.

 

Якщо у вас залишилися питання, то наші консультанти завжди готові допомогти вирішити їх.

У будь-якому випадку, ми будемо сприяти вирішенню Ваших питань!